Bestellen & verzenden

Bestellen
Je bestelt bij ons in een veilige webomgeving. Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Als je bestelling is verzonden, ontvang je per eveneens per
e-mail een Track & Trace-code waarmee je makkelijk je bestelling kan volgen.

Als gast bestellen of een account aanmaken
Je kan als 'gast' bestellen in onze shop. Dan hoef je geen account aan te maken. Wanneer je toch een account aanmaakt, versnel je het bestelproces voor de volgende keer. Dan staan na het inloggen al je gegevens ingevuld en kan je je voorgaande bestellingen bekijken en makkelijk bijbestellen. 

Levertijd en verzendkosten
Je bestelling wordt verstuurd via PostNL. Als je op werkdagen voor 14.00u bestelt en betaalt, dan gaat je bestelling dezelfde dag nog de deur uit. Meestal is PostNL supersnel en heb je je bestelling de volgende dag al in huis. En anders een dagje later. 
De verzendkosten worden berekend bij het plaatsen van je bestelling.

Afhalen
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen.

Storing
Lukt het bestellen niet via de webshop? Laat het dan voor al weten en neem contact op met de klantenservice. We staan klaar om je te helpen.

Productaanbod
In onze webshop vind je ons gehele assortiment. Wil je het horen als we weer een nieuw product hebben? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief onder aan de pagina. 
Foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.

Tijdelijk niet leverbaar
Wanneer een artikel met de status 'Binnenkort verkrijgbaar' in onze webshop staat, betekent dit dat deze tijdelijk niet voorradig is. Het product is besteld of wordt binnenkort besteld. Controleer regelmatig onze website voor de voorraad-updates.

Clicky