Algemene voorwaarden
Dit zijn onze algemene voorwaarden. We proberen ze lekker kort, duidelijk en zonder moeilijke woorden te houden.
Wie zijn we en hoe je ons kan bereiken?
Wij zijn Holland Feed Support. Heb je een vraag over een product, over je bestelling of en andere vraag? We helpen je graag. Het is het makkelijkst om het contactformulier in te vullen
Wil je ons liever op een andere manier bereiken? Dat kan!
Bel ons +31 85 273 7457
Mail ons info@hollandfeedsupport.com
Schrijf ons HFS Rotterdam B.V.
Jan Kruiffstraat 51 f
3026 VN Rotterdam
The Netherlands
Volg ons Facebook
En voor als je van nummers houdt:
Ons KvK-nummer: 69476977
Ons BTW-identificatienummer: NL8578.87.269.B01
Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.
Het aanbodWe vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. Wat het kost is altijd inclusief BTW. Behalve voor de zakelijke klanten, die zien de prijzen exclusief BTW. Foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.
De hoogte van de verzendkosten staat aangegeven wanneer je je bestelling plaatst.
BestellenJe bestelt bij ons in een veilige webomgeving. Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Het bestellen gebeurt in een veilige webomgeving. Als je bestelling is verzonden, ontvang je per eveneens per e-mail een Track & Trace-code waarmee je makkelijk je bestelling kan volgen.
Je kan als 'gast' bestellen in onze shop. Dan hoef je account aan te maken. Wanneer je toch een account aanmaakt, versnel je het bestelproces voor de volgende keer. Dan staan na het inloggen al je gegevens ingevuld en kan je je voorgaande bestellingen bekijken en makkelijk bijbestellen.
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen.
BetalingWe leveren alleen producten na betaling. Voor de betaling maken we gebruik van Shopify Payment. Je kan bij ons betalen via iDEAL, Bancontact, Credit card. Alle betaalmogelijkheden zijn kosteloos. Alle transacties gaan via een beveiligde bankverbinding met SSL-encryption.
We besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze producten. Niet alleen wat er in zit, maar ook hoe de verpakking en verzending daarvan is. We hopen niet dat het gebeurt, maar als je bestelling niet zo netjes aankomt als je had verwacht, laat het ons zo snel mogelijk weten of maak er een foto van. We zullen er alles aan doen om het voor je op te lossen.
Je kan ons garantie formulier invullen of ons uiteraard bellen +31 85 273 7457. Dan kijken we of hoe we je het beste kunnen helpen.
TerugsturenNa ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om je te bedenken. We stellen het op prijs dat je het product dan niet hebt gebruikt of open hebt gemaakt. Je hoeft niet aan te geven waarom je je bedenkt. We vinden het wel fijn om te weten.
Je kan je retour eenvoudig aanmelden door het retourformulier in te vullen of ons uiteraard te bellen +31 85 273 7457. Na het aanmelden van je retour heb je 14 dagen de tijd om het daadwerkelijk naar ons toe te zenden. Red je het niet binnen die termijn? Wij zijn flexibel, maar we stellen het op prijs als je ons informeert wanneer je het op de post doet.
Na ontvangst van de retourzending of bewijs van terugzending, betalen we je binnen 14 dagen terug. We betalen je het gehele aankoopbedrag terug. De portokosten voor de retourzending komen voor jouw rekening, maar niet als we in onderling overleg iets anders hebben afgesproken.
We betalen terug met hetzelfde betaalmiddel, als waarmee je eerder betaald hebt. Hiervoor brengen we je geen kosten in rekening.
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor
consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig deel aan deze geschillen beslechtingsprocedure.